Tényleg van értelme a futásainkról posztolni a Facebookon
Az edzést ragályossá tudják tenni a közösségi oldalak.
Az edzést ragályossá tudják tenni a közösségi oldalak.
Lehet, hogy ez lesz a jövő? Hogy csökkentsék az idegességét, megengedték egy kínai nőbetegnek, hogy okostelefonozhasson helyi érzéstelenítésben végzett műtétje közben.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a Facebookot pedig alig használja valaki, a Magyar Ifjúság 2016 című tanulmány egyértelműen azt mutatja, hogy ez nem így van.
A hazugságkutatás még nem tart ott, hogy számítógép pótolhassa a józan észt, viszont emberi erőfeszítéssel most lehetetlennek látszik a tudatos internetes megtévesztés enyhítése.
Minden ötödik fiatal rendszeresen felkel éjjel, hogy ellenőrizze üzeneteit a közösségi médián, s ezért napközben, az iskolában jóval fáradékonyabbak, mint nyugodtan alvó társaik – állapította meg egy új kutatás.
"Depressziós vagyok". "Skizofrén vagyok" - a bélyegek segítségével a nem látható betegségeinkről is beszélhetünk a közösségi oldalainkon.
Egy cégnek csak úgy lehet igényes és közönségcsalogató közösségi oldala, ha a képek a megfelelő méretben kerülnek fel oda. Itt egy remek segítség a Facebook, az Instagram és a YouTube optimális képméreteivel.
Magyarországon minden harmadik gyereket érinthet a jogi tényállással nem is rendelkező online zaklatás, de az internet más veszélyeket is rejt, amelyeket a szülők alábecsülnek. Több ezer anonim vallomás tanúsította ezt, egy országjáró kezdeményezés pedig ugyan vaskos javaslatot tett le az asztalra, megelőző stratégiája viszont parlagon hever. Marad oltalmazónak a szülő és a tanár – de mire képesek ők, ha közben elzárkóznak a közösségi oldalaktól? Pedig a veszély tényleg nagyobb, mint hinnénk.
Brecht Vandenbroucke Instagram-oldalán nem finomkodik: egy-egy képe egészen más megvilágításba helyezi valóságunkat.
Nyomkövetőt is rakhat a munkahely a céges autóra, letilthatja a közösségi oldalak használatát vagy a csetelést, kikötheti, hogy a céges mobilról nem lehet felhívni a családtagokat sem – mindez teljesen szabályos. Csak előre kell szólnia erről a dolgozóknak. Akik stikában könnyen megkerülhetnek sok tiltást. Sokszor pedig teljesen kártékony az alkalmazottak rövid pórázon tartása.
Legalábbis ezt támasztja alá egy friss, dán kutatás. Az online jelenlét csökkentésével ugyanis kimutathatóan csökkent a stressz is az alanyoknál.
Az alábbi appnak köszönhetően szemmel tarthatjuk, mikor és miket posztolgatnak ismerőseink.
Magyarországon az álláskeresők 75 százaléka látogatja a közösségi oldalakat kifejezetten azért, hogy új munkát találjon. Ez a Randstad Award globális kutatása alapján a legmagasabb arány a világon.
Az okoskodó, a szalonképtelen, a kétkedő, a naiv – mindannyian ismerjük a leggyakoribb kommentelő-típusokat. Egy reklám ezeket az online viselkedési formákat figurázza ki ügyesen.
A We Are Social statisztikái szerint a két népszerű kínai közösségi oldal és kommunikációs alkalmazás hamarosan veszélyeztetheti a Facebook egyeduralmát.
A Facebook és a Twitter régóta vetélytársak, egy infografika pedig be is mutatta, hogyan áll a rivalizálás.
Komoly hátrányba kerülhet a banki kérelmek elbírálásakor, akinek nincs legalább részben publikus profilja valamelyik nagy közösségi oldalon – véli Gi Fernando pénzügytechnológiai szakértő.
Egyetlen profilkép alapján megítélni valakit lehetetlen, az online közösségi terek hálójában mégis önkéntelenül ezt tesszük nap mint nap. Egy egyetemi kutatás bebizonyította, ez a sekélyes ítélkezés mennyire félrevezető valójában.
Magyarországon a felnőttek leginkább az ismerőseikkel, családtagjaikkal tartják a kapcsolatot a közösségi oldalakon, az üzleti kapcsolattartás vagy a munkakeresés viszont legtöbbjük számára nem itt zajlik – derül ki a Kutatópont legfrissebb elemzéséből.
Mindenki azt hiszi, hogy a Facebook ingyenes, pedig nagyon drága lehet, ha nem okosan és tudatosan csináljuk. Az Online Marketing Akadémia sajtóbeszélgetésén kiderült, hogy a magánfelhasználók adataikkal fizetnek, a cégeknek pedig komoly összeget és energiát kell belefektetniük, ha a közösségi portált használják marketingeszközként.